1 miljonkronors-frågan

Sådär ja, hemma igen.
Shoppingturen blev kort men intensiv och mycket lyckosam... kanske lite för lyckosam till och med. Tror jag måste be byggarbetarna skita ner riktigt ordentligt på övervåningen i läkarhuset så vi får mycket att städa... behövs några timmar för att väga upp de kassarna jag fick med mig hem... men det är en vääääärdslig sak! ;)


Spenderade våra sista slantar på varsin take away-kaffe och cyklade ner till slottsparken där det var full aktivitet... på alla andra utom oss. Vi iakttog, och våra iakttagelser gjorde att vi kom fram till att:
1) man bör ha hotpants eller längre linne om man ska kasta frisbee - inte kort linne och trosor.
2) man bör ha skjortan instoppad i byxorna om den är stor eller ha en figussydd skjorta - inte en stor skjorta ej instoppad i byxorna.  
3) fel skor kan förstöra en hel outfit.
...det va ett utplock :)







Den stora frågan ang. kvällen står fortfarande obesvarad.
50/50 är taget, kvar står "gå ut" och "inte gå ut".
Fråga publiken gav högt utslag på alt. nr.1...
Kvar återstår att ringa en vän. Det gör jag. Ber att få ringa min vän, min livscoach, mitt uppslagsverk, min förebild, min bästase bästa mammaaaaaa! :)

Återkommer med slutgiltigt svar.


 


Kommentarer
Postat av: Jenny (G)

Jag har en flaska av den alldeles finaste rosen i kylskåpet. Har du fanta på kylning eller? ;)

2009-04-04 @ 18:24:14
Postat av: Isa

Jag GILLAR parkhänget. Gudarns va gött. Nu ses vi snart, jag längtar. Puss!

2009-04-04 @ 22:44:31
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag skulle verkligen vilja undestryka vikten av punkt nr 3! fel skor till en ars het outfit framkallar allergiska reaktioner!

2009-04-05 @ 16:04:43
Postat av: L

Vad fint jag sitter. Men tjockt.

2009-04-05 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0