Kors i taket...

...och himmel och pannkaka! Sitter och läser i bloggarkivet i brist på annat matnyttigt att hugga tänderna i denna torsdag - som för övrigt är näst sista dagen på Hyundai. Syyyynd för dom, gött för mig!

Vad jag vill ha sagt är, att sommaren har gått i en hiskelig fart. Men kul har vi haft, och fartränder har lämnats lite här och där! ;)  Med det är inte sagt att sommaren är slut och att inga fler roliga happenings kommer till stånd. Tvärtom.

Startar min 10 dagar långa semester med Madonna i Göteborg, sedan tänker jag envist men bestämt bita mig fast vid västkusten och spendera diverse dagar tillsammans med diverse trevliga människor - däribland ääääälskade älskade Cams! Long time No seen! ♥

Ikväll blir det solning och avskedsmys för mig & Lojs. Samboskapet ska få sitt slut... räkor får det bli - precis som när vi firade in samboskapet för drygt 6 veckor sedan.

Förgyller detta blogginlägg med en alldeles fantastiskt trivsam sommarbild med bedårande människor som motiv.


Gudars. Jag skriver ju med ordförråd som en 80-åring. Whatevvaaaaa sakkaaa! ;)

Där satt det! Rekoooord! En påse Extra på exakt 51 minuter! Tugga tugga tuggaaaaaa! Schlutt!


Kommentarer
Postat av: linnet

iii heeeelvete! Mera blogg! mera blogg! ;)

2009-09-09 @ 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0