Bra start på onsdagen...

...men först tisdagen. Fortskred utan problem för både mig och min sambo på varsitt håll. Jag svettades i 35 grader på Hyundai-kontoret och Lojsan tampades med muntra sommarjobbare på VäskShoppen inne i stan. Denna dag kom jag även fram till en fantstisk sak. Jag slutar kl.18. Lojs slutar (ibland) kl.19. Vad innebär det? 1 timmes reashopping för mig inne på MittiCity innan jag tar med mig Lojsan hem till lägenheten. Fantasktiskt. Dyrt... men fantastiskt.

Idag är Lojs ledig och det är mulet. Såååå går det när man inte lär sig Fader Vår under konfirmationen kära vän! Det straffar sig! Synd smulan... ;) Eftersom jag själv var en exemplarisk konfirmand och lärde mig såväl Fader Vår och de 10 budorden både framlänges och baklänges, så går jag säkra lediga soldagar till mötes. Det är jag säker på... ;/

Såååååå till onsdagen!
Bäst nr.1: Lojs kommer tillbaka. Bäst nr.2: RixFM-festival i stan. Bäst nr.3: Bord bokat för middag och vin på uteservering precis intill med fantaaaastiskt trevligt sällskap! Bäst nr.4: Eventuellt får vi gå in på efterfesten med artisterna. Hyundai är huvudsponsor och biljetter finns.... och visst borde leveransansvarig få 1, 2, 3, 4, eller 5 biljetter?! Mmhmmmm...! Men bästastebästastebäst: Jag har fått jobb på Ernest & Young. God...

Girls & Boys; skumpa till maten va?! It's on me! ;)

Kommentarer
Postat av: Cams

JAg blev så himla glad när jag fick messet! Grsttis än en gång! PUSS

2009-07-01 @ 12:20:58
Postat av: alex

Grattiiiiiis!! Vad roligt med jobb! När börjar du?

2009-07-01 @ 18:32:13
URL: http://alexthegreat.blogg.se/
Postat av: Glenn

Grattis, men "Men bästastebästastebäst: Jag har fått jobb på Ernest & Young. God..." Gud, alltså:P

2009-07-01 @ 21:24:16
Postat av: Micki

Alex: Jag börjar den första kursen den 17:e augusti... sen är den en till kurs veckan efter och sen är det kick-off! :)

Glenn: Vad menar du? Ja, Gud. Jag menade Gud. Eller va...? :)

2009-07-02 @ 10:00:09
Postat av: Emelie

Nämen hej där gullet!

Ohja, det är ganska okomplicerat! Du springer allt vad du har, så länge du kan, tills du springer in i en vägg! Då hinner man med allt ;) Hehe så allvarligt är det dock inte! Jag råkar bara vara överallt samtidigt! Hur är det med dig i värmen?? TRivsamt blogginlägg och grattis till jobbet! Puss å kram

2009-07-02 @ 10:02:33
URL: http://labelicious.blogg.se/
Postat av: Glenn

Okej? trodde du menade "good", men även om du gjorde det så erkänns det väl aldrig nu:D

2009-07-02 @ 10:04:16
Postat av: Micki

Nej Glenn, jag menade Gud. Men jag visste, i skrivande stund, att du skulle göra någon slags anmärkning eftersom du är mästare på att leta fel ;) Och jag är säker på att du innerligt hoppades på att jag hade skrivit fel och egentligen menade "good"... haha. P.S. Uppdatering på din blogg känns inte aktuellt?

2009-07-02 @ 10:53:25
Postat av: Glenn

Så där ska stå "Jag har fått jobb på Ernest & Young.Gud..." Vadå gud? Allt i sinom tid, jag ska plita ner några små ord så fort jag får tid. Blir mkt sol o bad om dagarna när man inte jobbar;)

2009-07-02 @ 14:59:12
Postat av: Micki

Gud som i "Gud va jag är nervös..."

2009-07-02 @ 15:11:43
URL: http://curtsdotter.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gud som i "Gud vad du är bra!"

2009-07-08 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0