De som har väntat på något gott...

...har väntat alldeles för länge nu.
Ber om ursäkt, men menar det egentligen inte, för jag har inte riktigt haft tid med bloggandet.

Göteborg, Strömstad, besök och diverse har hunnits med sedan sist, och mer besök blir det idag! Då kommer mina favvo-grabbar Glenn & Christoffer från Kalmar resp. Stockholm. Hoppas kunna visa dom allt fina som Säffle har att erbjuda så här års, och om jag känner Christoffer rätt så hoppas han kunna få hans teori bekräftad; teorin om att det är något i vattnet i Vänern...

Vi startar helgen med besök på Tuppen för mat och vin - 10 pers, kan inte bli tråkigt! Är dessutom helt 100 på att denna helgen kommer bli helt kanon...!

Bara en vecka kvar att jobba nu! Yäyäyääää! Ignorerar att det bara är två veckor kvar tills jag börjar mitt nya jobb... det blir nog bra. Måste köpa kavaj.

Idag bjur jag på en puss.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0