FANTASTISKT!

Smögen/Kungshamn 10-12/7-2009: FANTASTISKT! ♥


Jag agerade kartläsare och DJ - Dansbands Guld "8 cd's med sveriges största dansband". Hela bilen gungade.


Våra roadtrip-armband. Regnigt på Smögenbryggorna. Räkbaguette är gött.


Dansade genom natten. Mot taxibåten. Vi hann med den.


På båten mot Smögen.


Röj på dansgolvet. Trångt. Varmt. B-kändisfyllt.


Going home. Fräschare än nånsin.

Åååå jag blir alldeles lycklig i själen av att tänka tillbaka på helgen. Tusen saker som vi gjorde och som hände gjorde helgen till heeelt fantastisk. Perfekt. Lovely. Suverän. Kanoners. Ingående redogörelse fås live vid begäran. Men en liten sammanfattning av helgens innehåll kan bjudas på:
Vin. Skratt. Röj. Mys. Pojkar. Let's dance.


♥ Kusten-roadtrip ska från och med nu bli tradition för vår femma ♥

BO DIDDLEY!

Kommentarer
Postat av: Mello

Bo diddely di bo diddely dam fy fan vilken helg alltså! MINST 5 toasters vill ja nog säga...Svaaaarveeeen ;) Puss

2009-07-13 @ 18:08:21
Postat av: Elin

o fy fasen va kuul!=) kan tänka mig att ni röjde en del där ja..;)

Puss tillbaka på dig baby! jag kommer hem om en o en halv vecka...hade ju vart RÄTT roligt o ses då!?.PUSS

2009-07-14 @ 09:14:37
Postat av: Suss

Taaaa mig tillbaka tack!!!! Fy tusan vilken rolig helg vi hade!! Detta ska göras om igen. Puss

2009-07-14 @ 17:58:39
Postat av: Lizzi

Å Mello är som vanligt alltid alltid brunast...haha!

2009-07-16 @ 18:37:19
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Katarina

hej, varför hörde du inte av dig om jag var kvar??!?! var där halva helgen.. hade vart kul o setts ju... hade varit skoj o röjt ihop! hör gärna av dig o berätta om helgen, var ni var, bodde, festade osv. Nyfiken ju när ni är där jag "bor"

2009-07-19 @ 20:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0