Här sitter jag och mjuuuuter...

...mjuuuuter med stort M. Alla de dagar jag klagat på värmen inne på kontoret pga av det enorma fönstret är så gott som bortblåsta... Idag tackar jag Gud, eller arkitekten, för den gigantiska glasväggen; Working men, right outside the window... mmmm, kokos kokos kokos ;) Hårt arbetande, bruna, muskulösa män... i vitt linne och arbetarbyxor...


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
En vridning 180 grader och ett benböj med 25 graders vinkel --> Blottad rövsköra. Det är inte okej!
Blottad rövsköra är inte okej.
Nu drar jag för persiennen.


Synd.


Kommentarer
Postat av: Isa

Ska det visas så ska det väl visas ordentligt? Som medelåldersmannen på balkongen bredvid oss i Grekland - han hade string och plockade upp något från golvet med röven vänd mot oss, men ändå kunde vi inte se stringen. Låååångt upp i röven var den så att säga...

2009-07-07 @ 23:13:16
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Isa

Haha, nu kom jag på stringstory nr 2. När vi var i Turkiet på Hamam (turkiskt bad) så ska man lägga sig på mage på ett stooort stenbord mitt i ett rum för att bli skrubbad på ryggen. VAD lägger sig precis framför Simon? Jo, en man i string of course. Simon får stirra mannen rakt in i den håriga stringröven i 10min. Goa grejer!

2009-07-07 @ 23:18:30
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0