Pappa-dotter-snacket

Det hade vi igår, jag och pappa. Summan av kardemumman är att det är två ritualer min far måste få göra med framtida potentiella pojkvänner:

1. Sätta honom i bilen och genomföra en sightseeing i staden Säffle, ty "det är ju här ni kommer att bo", jag och min pojkvän...
2. Ställa honom i ett fotbollsmål för att sedan peppra några välplacerade skott, ty "en skotträdd kille utan bollkänsla får inte bidra med gener till familjen släkten Nilsson"...


Själv nöjer jag mig med att sätta en spik och en hammare i handen på potentiell pojkvän... kanske även gör ett IQ-test, socialitets-test, mognads-test, teknik-test, stil-test samt någon slags släktforskning... det är väl inte att ta i...?!


Kommentarer
Postat av: Ingis den äldre

Det är verkligen inte att ta i. Inte alls.

2009-07-15 @ 09:53:06
Postat av: Lizzi

Absolut inte...haha!! Frågar man får man inget veta. Hmmm någor jag måste ha glömt typ varenda jävla gång:o)

2009-07-16 @ 18:33:40
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0