Säffles Finest

Det fick vi heta igår, jag, Lojs och Mello. Det la vi på minnet ;) Utflyttningsfesten igår var mycket trevlig med ett gäng manliga nya bekantskaper. Working woman som jag är lämnade jag tillställningen kl.1 och överlät  äran att glänsa i utflyttningspresenten Twister till Lojs & Mello. Enligt dom själva gjorde de det med bravur, det fick jag höra när de kom hem kl.4.30 efter tequilarace, pytt i panna och vodkameloner...
 
Hur hemskt det än kan låta med att bo tre i en etta, ha väskor, kläder och skor över hela golvet och trängas i en 1,20m-säng, så bara älskar jag sambolivet vi lever nu! Vi sparar inte på krutet. Vad som händer ikväll är fortfarande ovisst, men det står mellan uteservering och torgfesten eller bio... och eftersom korten är lagda på bordet, anar jag att det även blir diverse girltalk i kvällinga... ;)

Don't worry, ni är inte korkade om ni inte förstår sista meningen tyyyy det kallas internt.


Denna bild bjuder jag på. Mello, jag & Lojs när vi inte sparar på krutet...

Hej Hopp i Galoschen!
Och kex uttalas shhhhhex. Hårt k finns inte.

Kommentarer
Postat av: Linnet

Ååå vad roligt ni har :) Hoppas jag får vara med snart :P

2009-07-08 @ 22:35:22
Postat av: GLN

GAaah vilken KLYFTA!!!!!!!!!!!!gillart =) geme mer

2009-07-08 @ 22:48:09
Postat av: Glenn

härligt att vi är två (?) vad tittar ni på?

2009-07-08 @ 23:13:10
Postat av: Micki

Hehe, mer Glenn åt folket! ;)

2009-07-09 @ 09:19:19
URL: http://curtsdotter.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ååå vad det är kul att läsa om vad du gör micki :)

2009-07-09 @ 11:58:34
Postat av: Mello

spara på krutet kan man göra när man blir gammal...fast de ska vi inte göra då heller....föööörr då ska vi ha rullatorrejs ner för kvarnbacken!! ;)

2009-07-09 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0