God, saftig och dryyyyg.

En trivsam afton i goda vänners lag på Kvistvägen har det varit. Vin/öl/snacks och myskläder - precis som en tisdagskväll skall vara! Hann att catcha up en hel del, men mer finns att gås igenom, så imorgon blir det ytterligare en träff. Får bli cabaré och fotboll på minsann. Tummen upp! :)



Fick ett fantastiskt trivsamt MMS från Glenn & co som satt på Krögers nere i forna hemkommunen Kalmar. Det finns inga substitut till dom, bara komplement... och jag tycker det va tydligt att det saknades nåt på bilden. Jag.

Dags att sova. Imorgon ska jag hämta lillasyster på internatet i Lillerud. Ännu en Nilssonstös som ska flytta hem. Stackars mamma och pappa. Nu börjar mongo-tiderna... ;)

Och just det, officiellt är ju min blogg nerlagd nu... Borde det o-offentliggöras tro?!
Men in that case får jag skärpa till mig. Olagligt tråkiga inlägg på sistone. Inte likt mig ;) Ska sova på saken. I bäddsoffan.

.ZzzzzzZ.
Snark.


Kommentarer
Postat av: Linnet och P

vad fina ni är och vad mysigt ni har! vi har ungefär hälften av vad ni har ;)

2009-06-10 @ 03:07:09
Postat av: Mello

Jag bor ju på Kvistvägen ju! =)

2009-06-10 @ 10:41:04
Postat av: Micki

Haha, ja just det! Måste ändra...

2009-06-10 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0