Sommarlov.

Sommarlov. Ja det har vi haft jag och bloggen. Är nu igång och jobbar, 6 veckor i Karlstad.
Därför gör nu bloggen och turn och bildar den nya bloggen "The Fantastic Life of Micki & Lojs in Charlestown". Typ.
Ja så är det alltså. För 3:e sommaren i rad bildar jag och Louise ett sambopar här i Karlstad and we like it alot!

Samboskapet tog sin början igår, måndag, och det firades med räkor och annat gott. Vi ser varje kväll efter jobbet som en semsterkväll och sparar därför inte på vardagslyxen. Det gör vi rätt i!

Tror även att Lojs älskar att ha mig som sambo. Igår möttes hon av en dammsugande Micki i handduk - en fröjd för ögat.

Som ni förstår kommer alltså bloggen, i 6 veckor framöver, handla om vårt samboliv och alla festligheter vi tänkte ha för oss... Blir bra detta.



Om man skulle kunna vara avundsjuk på sig själv så skulle jag vara det nu.
;)

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Hej tjejen:o) ni får säkert en alldeles underbar sommar!! Jag hittade massa bilder från Zingo får några veckor sedan...hihi...va roligt:o) Kanske lägger ut dom på bloggen nån dag:o) Ha det bäst. Kram Lisen

2009-06-30 @ 12:51:03
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Ingis den äldre

Ja, herregud ja=) Vi ses ju imorgon vi Micki picki - trivsamt! Tänkte då även passa på att göra en liten intervju till nwt...så du kan väl redan nu börja spana efter en bra porträttbild som du kan maila mig, perry det! =) Tänkte mig en hallå där ang årets student! Puss och kram

2009-06-30 @ 13:44:26
Postat av: Micki

Haha, ojsan hoppsan! Ska flitigt gå in o leta bland alla festbilder... ;) Ses imorrn! :) Puss

2009-06-30 @ 15:13:59
Postat av: julia & louise

Hej,

Sugen på en ny design?

Hör av dig till oss !

kramar.:)

2009-06-30 @ 16:17:04
URL: http://designarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0