Mååååndag...

Måndagar är redan veckans tråkigaste dag. Därför måååste nödvändigtvis inte molnen hjälpa till att göra den ännu tråkigare. Tack vare vädret har jag hunnit lägga märke till 3 fantastiska saker med att bo hemma:
1. Tvättkorgen tömmer sig av sig själv.

2. Kylskåpet är alltid fyllt.

3. Teven har fler kanaler än 1:an, 2:an, 4:an och Barnkanalen.

Helgens firande i Karlstad blev, inte helt oväntat, fantaaastiskt lyckat! Lunch & shopping i stan, sedan hem i fira med lite champagne, fixa mat & fixa oss! BlueMoon's bar och schlagergolv blev sedan flitigt besökt utav oss.


 

Tone lovar bättre väder imorgon, därför laddar jag för att inta horisontalläge ute vid poolkanten för att senare under dagen ha dejt med tjejorna för att planera sommaren. Min altan. 19.00 - sharp! Stockholm, Kusten, Jönköping & Krögarfestival-fest är givna punkter på dagordningen. Hur många helger har vi och hur mycket pengar har vi? Det är senare problem. Boka, Åk - resten löser sig.

Godnatt Godnatt då så!
=)







 


Kommentarer
Postat av: Linnet

Mycket bra och inspirerande blogginlägg! Får man vara delaktig i era sommarplaner?

Fina tjejer du har! Och fint långt hår! JAG VILL OCKSÅ! Ska spara mitt nu. Jävla sax.

2009-06-16 @ 11:31:12
Postat av: Micki

Nääää du är fiiin i ditt korta hår! Gilla saxen! Du är alltid delaktig i sommarplanerna! =) Det finns alltid en plats för dig och dörren står alltid öppen!

2009-06-16 @ 12:29:24
Postat av: Isa

Nog för att jag jobbar hela sommaren, men nåt kul vill jag också vara med på! :)

2009-06-16 @ 13:01:22
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Glenn

Tycker du ska behålla knullruffset Limpan!

2009-06-16 @ 15:16:27
Postat av: Linnet

Taaack Micki! Och taack Glenn! Känns skönt att höra men fan vad jobbigt det blev nu.. Jag som trodde att jag hade fattat ett beslut.

2009-06-16 @ 23:12:21
Postat av: katta

Micki, kusten är det här jag befinner mig? isf tycker jag ni ska komma hit, kan bo här hos mig i huset, plats till flera. Jag är kvar till början av juli... hoppas allt e kalas ars, ser ut som det på bilderna :) kramkram vännen!

2009-06-17 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0