10-i-topp!

Nu har det hänt! Årets första dopp! Eller kanske snarare dipp... tår och fot var i alla fall i. Får jobba på värmen i poolen ett tag till innan jag testar Archimedes princip för hela min kroppsmassa.

Solen gör mig för övrigt schizofren. Ena stunden arg som ett bi, andra stunden gladare än Glenn med en pizza och en öl. Solen har förstått vad som är bäst för mig själv och för personer i min närhet och visat sig framme både igår och idag. Dessa två dagars 10-i-topp:
1. SOL!
2. Årets första dipp i poolen
3. Kusiner har landat på Duse Udde
4. Sommaren roadtrips är planerade
5. Sommarens roadtrips' boende är bokade
6. Öl i Furuskogsparken
7. Premiär för AfterBeachen
8. Jordgubbar
9. Mammas avdelning vann över pappas avdelning i gårdagens golfturnering - SOMAS goes "slaget om Billerud"
10. LEDIG!

Ikväll blir det somrigare än somrigast med öl i parken och AfterBeach. Ska även i allt detta gemytliga göra mitt bästa för att förbereda mina nerver på vad som väntar mig imorgon... först lunchmöte med två gruppchefer inom revision på Ernest&Young i Karlstad, sedan ett glas vin på Båten med trevlig kille... lika bra att lägga allt på samma dag menar jag...

Tänk att nu blir det horisontalläge vid poolkanten igen!...
=)

...och en liiiiten ledtråd... *hint hint*... ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken torsdag för dig Micki! Både jobb och grabb på samma dag - me like!

Med hinten antar jag att du menar att killen ifråga finns representerad på bilden? Eller?! =)

2009-06-17 @ 20:15:31
Postat av: Isa

Nu jag förstå. Jag gillar.

2009-06-17 @ 21:56:44
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Glenn

jag fattar ingenting? jag trodde det var persson eller stoffe men dom är ju inte med här:P

2009-06-18 @ 02:14:21
Postat av: Mello

jag säger bara... I KNOW! ;)

2009-06-18 @ 14:59:55
Postat av: Anonym

Den första kommentaren var inte menad som anonym. Det var bara Ingis den äldre som försökte luska, men antar att jag var fel ute:) I vilket fall hoppas jag att du hade en mycket bra torsdag!

Ha en skön midsommar! Kram Helena

2009-06-19 @ 10:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0