SNUTPLATT!

Sjöjungfru babooooord! Oj, det gick fort!

Ca 3 år har gått sedan senaste inlägget som innehöll tankar och förväntningar om framtiden och livet i Karlstad och som revisor. Så hur blev det...? Så bra! I korta drag: Karlstad är underbart trots tidsvis sökande efter storstadsinfluenser, jobbet som revisor är så mycket roligare än jag någonsin kunnat tro trots tidvis omänskligt timsamlande till kompbanken. Sammanfattning: jag tror vi kör 3 år till. Eller som min gode kollega sammanfattade: Så... din storasyster skaffar familj & din lillasyster reser jorden runt och du... du jobbar...? 

Med mera. 




Jag tror att en man behöver mig. Mig och min lägenhet.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0